مدیریت زمان برای افزایش بهره وری یعنی تلاش برای کنترل‌کردن و اختصاص‌دادن منابع زمانی محدود به کارهای گوناگون. برای عقب‌نماندن از سرعت دیوانه‌وار زندگی مدرن باید با مدیریت زمان برای افزایش بهره وری آشنا باشیم و سعی کنیم از زمان محدودی که داریم بهترین استفاده را ببریم. اگر شما نیز از نداشتن زمان کافی برای انجام کارهایتان گله دارید، تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا با نکات مهم مدیریت زمان برای افزایش بهره وری آشنا شوید

موفقیت در تقریباً همه چیز شامل مدیریت زمان است.

به نظر می رسد ساعات کافی در روز برای تحقق بخشیدن به تمام کارهایی که باید انجام دهید وجود ندارد ، اما اگر می خواهید در مدت زمان کمتری به خیلی از دیگران دست پیدا کنید ، باید نحوه مدیریت آن زمان را بهبود ببخشید.


مدیریت زمان چیست؟


مدیریت زمان به چگونگی زمان بندی و سازماندهی زمان خود برای فعالیتهای مختلف اطلاق می شود. ابزارها و تکنیک های مختلفی وجود دارد که به شما کمک می کند کارهای بیشتری را در مدت زمان کمتری انجام دهید.

 ادامه مطلب

برنامه روزانه با مدیریت زمان برای افزایش بهره وری

با استفاده از قانون 3 الویت های خود را به حداکثر برسانید

اهمال کاری و نشانه های آن چیست؟

زمان ,مدیریت ,بهره ,انجام ,افزایش ,کمتری ,مدیریت زمان ,افزایش بهره ,برای افزایش ,زمان برای ,بهره وری آشنا

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

آرامم کن:) روژیات حصّاص شو! اخبار زنده بیماری های دهان ودندان فروشگاه آبان شریعت نیوز سینماهای تهران و فیلم های در حال اکران در آنها بهترین مرکز مشاوره در همدان:: 09184404501 روانشناسی ازدواج خانواده خرید اینترنتی صندلی راحت نشین و صندلی تکیه گاهی بدون پایه